Τι κοινό μπορεί να έχει ένα ομαδικό άθλημα με την
εκπαιδευτική ρομποτική; Εκ πρώτης όψεως, κανένα! Και όμως, έχουν πολύ
περισσότερα απ΄όσα φανταζόμαστε όπως: «προπόνηση», «ομάδες», «coach»,
«στρατηγική», «στόχος», «πειθαρχία», «συνεργασία», «εμφάνιση στον τελικό».
Η εκπαιδευτική ρομποτική βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν
καλύτερα τις βασικές αρχές των
επιστημών, των μαθηματικών, του προγραμματισμού, της μηχανικής.
Κι όλα αυτά, παίζοντας. Ωστόσο το παιχνίδι δεν είναι απλό. Η εκπαιδευτική ρομποτική χρειάζεται παίκτες με ομαδικότητα, φαντασία και... γερά νεύρα!
επιστημών, των μαθηματικών, του προγραμματισμού, της μηχανικής.
Κι όλα αυτά, παίζοντας. Ωστόσο το παιχνίδι δεν είναι απλό. Η εκπαιδευτική ρομποτική χρειάζεται παίκτες με ομαδικότητα, φαντασία και... γερά νεύρα!
Τρεις από αυτούς είναι και η 19χρονη Ελένη Κουγιουμτζή, η
14χρονη Κυριακή Μπάκα και μικρή Μαρίλια Καλαφατά, που έκλεισε τα 12. Και τα
τρία κορίτσια ανήκουν σε μια νέα γενιά, ενός «καινοτόμου» ψηφιακού κόσμου:
είναι όλες τους «αθλήτριες» της ρομποτικής και κάθε χρόνο, στην Ελλάδα μαζί με
χιλιάδες ακόμη μαθητές, κάθε ηλικίας, αγόρια και κορίτσια παίρνουν μέρος
στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς
Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που διοργανώνει ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
και Επιστήμης, WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE. Τα
τελευταία πέντε χρόνια, η COSMOTE επενδύει στην εκπαιδευτική ρομποτική, καθώς
πιστεύει σε έναν καλύτερο κόσμο με αφετηρία τα παιδιά.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου πατώντας εδώ.