Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου
Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 43/03-09-2020 του Δ.Σ) το υπουργείο Παιδείας
διαβίβασε στα σχολεία οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος
«Πληροφορική» του Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου για το
σχολικό έτος 2020-2021.