Να ευχηθώ καλή σχολική χρονιά στους μαθητές, γονείς και κηδεμόνες και στους εκπαιδευτικούς. Να δουλέψουμε όλοι μαζί, για μία εποικοδομητική χρονιά.
Καλή πρόοδο!
Copyright © 2026 - Το Ιστολόγιο της Πληροφορικής, Τζωρτζάκης Μιχάλης (ΠΕ86). Από το Blogger.