Menu

Καλωσόρισμα

Θα ήθελα να καλωσορίσω όλους τους επισκέπτες του παρόντος ιστολογίου και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο!
Αυτό το blog δημιουργήθηκε με κύριο στόχο την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Θα βρείτε άρθρα για την Πληροφορική και την Τεχνολογία καθώς και επιλεγμένο υλικό δικό μου αλλά και άλλων συναδέλφων σχετικό με τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Σύμφωνα με τα παρόντα Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ στην Πληροφορική, το παρόν υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί εκτός από το Γυμνάσιο στο Γενικό Λύκειο, στο ΕΠΑ.Λ αλλά και στο Δημοτικό με κάποιες τροποποιήσεις.
                                                   Καλή πλοήγηση!

Εικονική πραγματικότητα και ηλεκτρονικά παιχνίδια στο διαδίκτυο

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF

 

Στο πλαίσιο του 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info), θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο για παιδιά από 13 ετών με τίτλο:

 «Εικονική πραγματικότητα και ηλεκτρονικά παιχνίδια στο διαδίκτυο»

από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, τμήμα ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΜΜΥ).

Η τεχνολογία του διαδικτύου έχει προχωρήσει πολύ δυναμικά την τελευταία δεκαετία και διάφοροι οργανισμοί δραστηριοποιούνται ώστε να εξελίξουν τις δυνατότητες των φυλλομετρητών (Browsers). Αποτέλεσμα είναι οι φυλλομετρητές (browsers) να είναι σήμερα ένα ισχυρό, αξιόπιστο και ασφαλές περιβάλλον ανάπτυξης και λειτουργίας εφαρμογών. Οι σύγχρονοι φυλλομετρητές (browsers) είναι σήμερα ικανοί να προσφέρουν εμπειρίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας τόσο στην εικόνα όσο και στο ήχο.

Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε τις τελευταίες τάσεις και τις δυνατότητες που μας προσφέρουν οι φυλλομετρητές (Browsers) στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών αλλά και στην ανάπτυξη εφαρμογών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας για διάφορες χρήσεις που τα σύγχρονα δίκτυα τηλεπικοινωνιών (πχ 4G, 5G , Fiber) υποστηρίζουν.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, το Σάββατο 17 Απριλίου 2021 και ώρα 11:00-13:00.

Δείτε το σχετικό έγγραφο:

Τυχαίες αναρτήσεις...