Με το τέλος της ενότητας, οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν:
- Να
κατανοούν τι είναι ο επιστημονικός προγραμματισμός, δηλαδή
η χρήση του προγραμματισμού για την επίλυση επιστημονικών και τεχνολογικών
προβλημάτων.
- Να
αντιλαμβάνονται τη σημασία της υπολογιστικής επιστήμης στις
σύγχρονες ανακαλύψεις (όπως η πρόβλεψη καιρού, η ιατρική έρευνα, η ανάλυση
γονιδιώματος, η αστρονομία κ.ά.).
- Να
συνειδητοποιούν ότι οι υπολογιστές μπορούν να επεξεργάζονται τεράστιες
ποσότητες δεδομένων (πολλές μεταβλητές) που ο άνθρωπος δεν θα μπορούσε να υπολογίσει
μόνος του.
- Να
γνωρίζουν παραδείγματα εφαρμογών του επιστημονικού προγραμματισμού, όπως η
δημιουργία της πρώτης εικόνας μιας μαύρης τρύπας ή η χρήση αλγορίθμων
Τεχνητής Νοημοσύνης.
- Να
κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ επιστήμης, μαθηματικών και προγραμματισμού, δηλαδή
πώς οι τρεις αυτοί τομείς συνεργάζονται για να επιτύχουν ακριβή και
αξιόπιστα αποτελέσματα.
- Να
αναπτύξουν θετική στάση προς την Πληροφορική ως
εργαλείο έρευνας, καινοτομίας και επιστημονικής σκέψης.
Παρουσίαση:
Φύλλα εργασίας:
First Image of a Black Hole! — παρουσιάζει τη διαδικασία και το πώς χρησιμοποιήθηκαν τηλεσκόπια και υπολογιστές για να συνθέσουν την εικόνα...