Menu

Καλωσόρισμα

Θα ήθελα να καλωσορίσω όλους τους επισκέπτες του παρόντος ιστολογίου και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο!
Αυτό το blog δημιουργήθηκε με κύριο στόχο την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Θα βρείτε άρθρα για την Πληροφορική και την Τεχνολογία καθώς και επιλεγμένο υλικό δικό μου αλλά και άλλων συναδέλφων σχετικό με τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Σύμφωνα με τα παρόντα Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ στην Πληροφορική, το παρόν υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί εκτός από το Γυμνάσιο στο Γενικό Λύκειο, στο ΕΠΑ.Λ αλλά και στο Δημοτικό με κάποιες τροποποιήσεις.
                                                   Καλή πλοήγηση!

Αξιολόγηση Παιχνιδιών Διαγωνισμού Scratch

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Η αξιολόγηση των έργων που αναρτήθηκαν στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch γίνεται ως εξής:
Η αξιολόγηση χωρίζεται σε 2 μέρη:

Α. Στην ικανοποίηση των προδιαγραφών, όπου συμπληρώνετε ΝΑΙ ή ΟΧΙ (αξιολογούνται όλα τα έργα ανεξάρτητα το ΝΑΙ ή ΟΧΙ της επιλογής) ανάλογα εάν το παιχνίδι που αξιολογείτε:


Α1. Έχει αρχική οθόνη οδηγιών


Α2. Έχει τουλάχιστον 3 επίπεδα δυσκολίας

Α3. Υπακούει στη προδιαγραφή για τη μη ύπαρξη σκηνών ή ιστοριών βίας  

Β. Στα κριτήρια αξιολόγησης όπου βαθμολογείτε με 1 έως 10 την επίδοση του παιχνιδιού σε κάθε έναν από τους παρακάτω τομείς:

Β1. Την πρωτοτυπία του παιχνιδιού. (Αφορά στη σχετική πρωτοτυπία: ιδέα, σενάριο, εφαρμογή)

Β2. Τη σαφήνεια του σεναρίου και της βοήθειας.(Αφορά στο γενικότερο πλαίσιο κατανόησης του παιχνιδιού και της βοήθειας που παρέχεται)

Β3. Το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα.(Αφορά στο γραφικό περιβάλλον, τα πολυμεσικά στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν και το αισθητικό αποτέλεσμα)

Β4. Τη δυσκολία υλοποίησης. (Αφορά στο βαθμό δυσκολίας για το προγραμματιστικό κομμάτι, αλλά και τη συνολική σύνδεση και σύνθεση της εφαρμογής)

Β5. Τη προσαρμοστικότητα του παιχνιδιού στις ικανότητες κάθε χρήστη.(Αφορά στο βαθμό προσαρμοστικότητας του παιχνιδιού στις ικανότητες κάθε χρήστη που προκύπτει από την ύπαρξη επιπέδων δυσκολίας)

Β6. Το ενδιαφέρον/ικανοποίηση που προκαλεί στο χρήστη.(Αφορά στο ενδιαφέρον/ικανοποίηση που προκαλεί στον χρήστη / χειριστή της εφαρμογής και στο βαθμό ελκυστικότητας του παιχνιδιού στην ηλικία των μαθητών στην οποία απευθύνεται)

Τυχαίες αναρτήσεις...