Menu

Καλωσόρισμα

Θα ήθελα να καλωσορίσω όλους τους επισκέπτες του παρόντος ιστολογίου και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο!
Αυτό το blog δημιουργήθηκε με κύριο στόχο την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Θα βρείτε άρθρα για την Πληροφορική και την Τεχνολογία καθώς και επιλεγμένο υλικό δικό μου αλλά και άλλων συναδέλφων σχετικό με τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Σύμφωνα με τα παρόντα Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ στην Πληροφορική, το παρόν υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί εκτός από το Γυμνάσιο στο Γενικό Λύκειο, στο ΕΠΑ.Λ αλλά και στο Δημοτικό με κάποιες τροποποιήσεις.
                                                   Καλή πλοήγηση!
21ΠαρασκευήΑπριλίου

Συμμετοχή στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Ο μαθητής Ραφαήλ Χατζηπαντελής του 6ου Γυμνασίου Χανίων ολοκλήρωσε το έργο του για τον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch με τίτλο «Υπερασπίζοντας τα πλοία των Ελλήνων» υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Πληροφορικής Μιχάλη Τζωρτζάκη.
Η δημιουργία του μαθητή έχει ανέβει
στην Διεύθυνση παρουσίας στο ΦΕΣΤman και μπορείτε να την βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:


-Σενάριο: Οι Τρώες επιτίθενται στα πλοία των Ελλήνων. Εσύ πρέπει να τα υπερασπιστείς  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μέχρι να μπορέσουν οι Έλληνες να αντεπιτεθούν.

-Πώς παίζεται: Ο παίκτης χρησιμοποιεί το ποντίκι του. Κάθε κόκκινο Χ συμβολίζει μία θέση, στην οποία μπορεί να μπει ένας τοξότης ή ένας ακοντιστής. Για να μπορέσει ο παίκτης να διαλέξει θα πρέπει να πατήσει πάνω στα Χ και έπειτα να ξαναπατήσει είτε στο τόξο, είτε στο κοντάρι. Οι τοξότες κοστίζουν 100 χρήματα, ενώ οι ακοντιστές κοστίζουν 150. Οι ζωές της βάσης εμφανίζονται στην κάτω δεξιά γωνία, μαζί με τα χρήματα και τις αναβαθμίσεις (όταν πατηθεί μία αναβάθμιση το μπόνους θα ληφθεί και η αναβάθμιση θα εξαφανιστεί). Το παιχνίδι έχει 4 επιθέσεις. Για να αρχίσει κάθε επίθεση ο παίκτης πρέπει να πατήσει πάνω στο κουμπί επίθεση, το οποίο εμφανίζεται στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά από 10 δευτερόλεπτα οι εχθροί θα εμφανίζονται. Οι εχθροί θα γίνονται πιο δυνατοί σε κάθε επίθεση. Εάν κάποιος εχθρός αγγίξει το γαλάζιο χρώμα (αριστερή γωνία) τότε αφαιρείται ένας πόντος από την ζωή της βάσης. Εάν η βάση φτάσει τους 0 πόντους, τότε ο παίκτης χάνει.

Καλή διασκέδαση:

Τυχαίες αναρτήσεις...

  • Εκπαιδευτικά βοηθήματα για προγραμματισμό με το Scratch
    Αν θέλει  κάποιος να ασχοληθείς με τον προγραμματισμό για να…
  • Διαγωνισμός με τίτλο: «Tα πολυμέσα… για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
    Ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης ενημερώνει ότι…
  •  Δημιούργησε τα δικά σου βίντεο με το Windows Movie Maker
    Το Windows Movie Maker είναι ένα εργαλείο δημιουργίας…
  • Επιλογή εργασίας στο Scratch 2014-15
    Έφτασε ο καιρός για τις μεγάλες δραστηριότητες της Γ' γυμνασίου.…
  • Διαμοιρασμός παρουσιάσεων με το Slideshare
    To SlideShare είναι μία online υπηρεσία με τη βοήθεια…
  • Ο εκπαιδευτικός οδηγός αξιοποίησης διαδραστικού πίνακα SMARTBoard
    Ο εκπαιδευτικός οδηγός αξιοποίησης διαδραστικού πίνακα SMARTBoard…