Menu

Καλωσόρισμα

Θα ήθελα να καλωσορίσω όλους τους επισκέπτες του παρόντος ιστολογίου και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο!
Αυτό το blog δημιουργήθηκε με κύριο στόχο την ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Διδασκαλία της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. Θα βρείτε άρθρα για την Πληροφορική και την Τεχνολογία καθώς και επιλεγμένο υλικό δικό μου αλλά και άλλων συναδέλφων σχετικό με τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
Σύμφωνα με τα παρόντα Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ στην Πληροφορική, το παρόν υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί εκτός από το Γυμνάσιο στο Γενικό Λύκειο, στο ΕΠΑ.Λ αλλά και στο Δημοτικό με κάποιες τροποποιήσεις.
                                                   Καλή πλοήγηση!

Αποτελέσματα Α' φάσης 8ου Διαγωνισμού Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Η Α΄ φάση της διαδικασίας αξιολόγησης ολοκληρώθηκε.
Την Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της Α' φάσης του 8ου Διαγωνισμού Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων 2017.
Από τους 245 υποψήφιους ιστότοπους που έλαβαν μέρος στο Διαγωνισμό, στη Β΄ Φάση περνούν 40 ιστότοποι.


Συγκεκριμένα, για κάθε κατηγορία, οι υποψηφιότητες της επόμενης φάσης είναι:
1. Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Δημοτικά Ειδικά Σχολεία: 10
2. Γυμνάσια, ΕΕΕΕΚ, ΣΔΕ: 10
3. Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ, ΕΚ ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής, Δημόσια, Ιδιωτικά ΙΕΚ, ΕΠΑΣ, ΟΑΕΔ: 10.
4-5.    Υποστηρικτές δομές εκπαίδευσης (ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ, ΣΣΝ, ΚΠΕ, ΣΕΚ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥΠ κ.ά.) - Διοικητικές μονάδες Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Διευθύνσεων: 9*
6. Προσωπικοί Ιστότοποι Εκπαιδευτικών και Ομάδων Εκπαιδευτικών: 11**
     * Η 4η & 5η κατηγορία συγχωνεύθηκαν σε μία λόγω μικρότερου αριθμού από 10 υποψηφιοτήτων στις κατηγορίες, σύμφωνα με τον κανονισμό της προκήρυξης.
** Λόγω ισοβαθμίας 

Στην κατηγορία Γυμνάσια, ΕΕΕΕΚ, ΣΔΕ πέρασε και ένα δικό μας σχολείο, το 2ο Γυμνάσιο Ελ. Βενιζέλου. Συγχαρητήρια για τη δουλεία που έχει γίνει.
Καλή επιτυχία στη Β' φάση του διαγωνισμού.

Τα αποτελέσματα τα οποία έχουν ανακοινωθεί στην αρχική σελίδα του Διαγωνισμού: http://2017.eduwebawards.gr/#section-02.


Τυχαίες αναρτήσεις...